160. Ślubny exploding box

Dzień dobry,

w ramach inspiracji dla: APScraft
przygotowałam ślubnego exploding boxa.
Ozdobiłam do ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu.
Kwiaty powstały z wykrojników nasturcja duża
oraz nasturcja mała. Ozdobiłam nimi zarówno wieczko pudełka
jak i ścianki w środku. Kompozycje kwiatowe uzupełniłam listkami: winorośli,
Nie zabrakło również kieszonek na pieniądze. 
Tym razem postawiłam na dwa cele - wspólne gniazdko i podróż poślubną.
Ścianki przyozdobiłam kokardką.
Na środku miejsce na życzenia.
Stemple:  Project Prezent.

Zapraszam:












Wysyłam na wyzwanie:
 Pozdrawiam Agnieszka chanya13
 
 

Komentarze

  1. piękna, niesamowicie estetyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, elegancki i perfekcyjnie skomponowany :) Te kwiaty są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so gorgeous!! The details are amazing!! Wow!! I love how you decorated it!! Thanks so much for playing along at Scrapy Land!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram